Čech, který v linkbuildingu drží krok se světovou špičkou. Geek zabývající se hlubokými detaily a programováním. Filip neustále hledá nové možnosti a funkce online nástrojů. A když je nenachází, vyvíjí si vlastní. K tématu, o kterém bude mluvit, žádný link na netu jen tak nenajdete.
Znalost trhu a subjektů v něm působících je základem dobrého markeťáka. Zeptejte se sami sebe – víte, jak vypadá struktura webů ve vašem trhu? Kdo jsou vlastníci nejvíce navštěvovaných nebo největších webových stránek? Jaké typy médií (magazín, blog) a v jakém zastoupení se v něm vyskytují?
Bez těchto základních informací je tvorba strategie linkbuildingu (a často i konceptu propagace) jen střelba od boku. Podívejme se na kloub tomu, jaká data lze k průzkumu trhu získat automatizovaně.
Přednáška bude mít 3 části – teorie, workshop a předání nástroje, vytvořeného exkluzivně pro Marketing Festival. Jestli si chcete z workshopové části odnést maximum, mějte notebooky ve střehu. A nainstalovaný nástroj OpenRefine k tomu.