Přivezeme uznávané marketéry, PPCčkaře a webové analytiky z celého světa. Přísun kofeinu jsme tentokrát nepodcenili, catering je naddimenzován do nebeských výšin. Těšte se na zbrusu nový koncept workshopů i večerních akcí – u obojího jsme mnohonásobně zvedli kapacitu.
Loni jsme slibovali, že posuneme vaše znalosti internetového marketingu. Podle referencí to vypadá, že se nám to docela podařilo. Jaký je letošní cíl? Učte se od těch nejlepších.
Servírujeme vám je na stříbrném podnose.
A taky se bavte a seznamujte – je to přece Marketing Festival!
Toto jméno ani nepotřebuje žádný komentář. Naším tajným přáním bylo přivést Avinashe do ČR, vaším velkým přáním bylo vidět jej na prknech Janáčkova divadla. Světová star na webovou analytiku se v listopadu představí v Brně.
Uctívaný vědec a jedinečný mozek MOZu v oblasti SEO. „Dr. Pete“ je vystudovaný kognitivní psycholog, který o sobě říká, že jeho posedlostí je lov algoritmů. Bez jakýchkoliv pochybností patří mezi nejpovolanější digitální marketéry na této planetě.
Julie Joyce je proslulá linkbuilderka. Její články najdete například na serveru Search Engine Journal. Věříme, že si na její přednášce přijdou na své zejména čeští SEO přeborníci.
Jeden z 25 nejvlivnějších lidí v PPC reklamě na světě podle PPC Hero. Martin je autorem uznávaného blogu PPC-Epiphany.com, na festivalu vystoupí s tématem Google AdWords. O odbornosti a hloubce přednášky jsme spolu dokonce uzavřeli neformální sázku.
Naše důvody pro pozvání každého z přednášejících stojí na neotřesitelných základech. A Russell Savage je jasným příkladem onoho proč. Pokud vám jméno nic neříká, určitě budete znát jeho galerii FreeAdwordsScripts.com.
Honza není čistokrevný marketér, velká hra digitálního marketingu se však odehrává na webech. A to je jen jeden z důvodů, proč má jeho přednáška o webdesignu obrovský smysl.
Bezpochyby vycházející hvězda webové analytiky. Simo je SEO manažer v agentuře Netbooster Finland, specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou.
Jeden z nejzajímavějších spíkrů na optimalizaci konverzního poměru, který se dá vůbec sehnat. Pochází z Londýna a jeho přednášky jsou kromě přínosu také velmi zábavné.
Živelný SEO expert se vloni představil hned dvakrát – nejdříve přednáškou, večer pak rapovou smrští v Metru. Když jsme se vás potom ptali, koho chcete vidět příště, Mike to vyhrál na plné čáře. Víme, že přednášku mít bude, ale bude se podílet i na večerním programu?
Bývalý vrchní sommelier hotelu Ritz v Paříži a bývalý předseda pařížské Asociace Sommelieru. Jean-Michel je světová třída přes vína a svou vášeň sdílí s lidmi po celém světě. Na klasické přednášce jej neuvidíte, ale přesto se od něj budete moci učit… Víte kde?
Britský expert na webovou analytiku, kterého jsme vybrali na základě zpětné vazby z prestižních analytických akcí. Peter je mimochodem hlavní organizátor úspěšné londýnské (ne)konference MeasureCamp.
Američan žijící v Berlíně. Profík na affiliate, linkbuidling a e-mailing. Blázen (v dobrém slova smyslu) do detailních implementačních zákoutí. Navštivte také Brianův blog s návody – Backlinko, který vás krok za krokem provede možnostmi online marketingu.
Sandra má kolumbijské jméno, americké občanství a bydliště v Paříži. Ve francouzské pobočce Google se specializuje na atribuční modely ve webové analytice. Svůj pohled na věc (bez cenzury) ukáže i na festivalu – na datech někoho z vás.
Čech, který v linkbuildingu drží krok se světovou špičkou. Geek zabývající se hlubokými detaily a programováním. Filip neustále hledá nové možnosti a funkce online nástrojů. A když je nenachází, vyvíjí si vlastní. K tématu, o kterém bude mluvit, žádný link na netu jen tak nenajdete.
Workshopy budou placené, půjdou do hloubky a budou mít charakter kratších praktických školení. A budou hlavně vzdělávat. Všechny proběhnou v pátek 31. 10. – mimo hlavní program.
Registraci otevřeme na podzim, cena se bude pohybovat od 500 do 1000 Kč – za české i za ty zahraniční.
Těšte se – bude z čeho vybírat!
Marketing Festival ale můžete navštívit i jinak – ze záznamu! Připravili jsme pro vás balíček, který obsahuje 17 přednášek a prezentace celkem 10 případových studií.
Koupit videa