Honza není čistokrevný marketér, velká hra digitálního marketingu se však odehrává na webech. A to je jen jeden z důvodů, proč má jeho přednáška o webdesignu obrovský smysl. Má za sebou 10 let praxe, 200 webových projektů a klienty jako Masarykova Univerzita, Plzeňský Prazdroj nebo ČTK. Nedávno také vydal první českou knihu o webdesignu.
"Markeťáci, projekťáci, členové boardu, ředitelé a majitelé firem! Chcete se pustit do tvorby nového webu? V určitou chvíli vás postaví před grafický návrh, na který budete dávat zpětnou vazbu. A tak ji dáte! Váš názor bohužel nemá výrazný vliv na výkonnost výsledného řešení. Stejně tak ale výkon neovlivní ani pocit vašeho grafika, pokud není postaven na pevných základech uživatelském výzkumu a testování. Pocity všech zúčastněných jsou si rovny. Cílem přednášky je dát vám do rukou strukturu, pomocí které můžete přemýšlet nad grafickým návrhem svého webu. Zapomeňte na pocity. Grafický design vám musí vydělat peníze a nastal čas se k němu takto už v příštím projektu postavit.