Jindra je marketér, lektor na Masarykově univerzitě a ředitel společnosti Marketing Festival s.r.o. Kromě tvorby a konzultací desítek kampaní a projektů se zabývá především podporou (ano, řekněme si to otevřeně) chatrných možností vzdělávání v rostoucí sféře digitálního marketingu.
Každou pořádnou konferenci je třeba oficiálně zahájit! Věděli jste, že příprava Marketing Festivalu zabrala jeden celý rok? Že počet lidí v úzkém týmu spočítáte na prstech jedné ruky? A na co všechno se vlastně můžete těšit? Kromě toho, že Jindra oficiálně odmávne 2. ročník MKTfestu, poví vám také pár vět o tom, jak se daří plnit nejdůležitější poslání firmy – podporu vzdělávání v digitálním marketingu. Fungují videozáznamy z minulého roku jako kvalitní studijní zdroj? Jak se daří knize, kterou jsme vydali? A jaký je zájem o festival v zahraničí?