Odpolední workshop S obsahovým marketingem za hranice webu a Facebooku Místo konání: NEWTON College

Marek Prokop

Marek Prokop

Na Wikipedii se dočtete, že Marek Prokop je český konzultant a odborník na SEO. Ale pro ty z nás, kteří ho znají, je zmíněná charakteristika slušně řečeno minimalistická. Tento pankáč marketingu stojí mimo jiné i za tím, že pojem “selský rozum” není v marketingu hanlivé pojmenování. Jeho práci můžete aktuálně sledovat na blogu dokosiku.blogspot.cz, kde bez obalu komentuje úspěchy a strasti svého e-shopu Čaj týdne.

Počet míst: 29
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Chcete začít s obsahovým marketingem opravdu od podlahy
  • Máte firemní blog a Facebook, ale moc vám nefungují
  • Daří se vám získat pozornost, ale zájemci moc nenakupují
  • Zákazníci se vám nevracejí, utíkají ke konkurenci
  • Váš obsah se nešíří, zákazníci vás nedoporučují dalším

Co se naučíte?

Obsahový marketing se neodehrává jen ve firemním blogu či na Facebooku. Důležité jsou všechny touchpointy od vlastního webu, přes on-line i off-line reklamu až po obaly zboží, transakční e-maily e-shopů či „slečnu na reklamacích“. To vše by mělo být spojeno společnou obsahovou strategií a jednotným stylem komunikace. Workshop bude praktický, na konci odejdete s funkčním plánem pro svůj projekt či firmu.

Potřebné znalosti

Ideální účastník zodpovídá za marketing firmy, dobře zná pozici značky, ví o všech marketingových aktivitách a zná všechna místa, kde se zákazníci se značkou resp. firmou dostávají do kontaktu.

Obsazenost workshopu

Další workshopy odpoledního bloku

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák

Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 19 / 20
Martin Krkoška

Martin Krkoška

Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní

Jazyk: česky
Počet míst: 15 / 20
Pavel Jašek

Pavel Jašek

Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Karel Novotný

Karel Novotný

Archetypes: Boost your on-line brand

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Zuzana Neupauerová

Zuzana Neupauerová

Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit

Jazyk: česky
Počet míst: 22 / 23
Lucie Bauerová

Lucie Bauerová

Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...

Jazyk: česky
Počet míst: 14 / 14
Filip Podstavec

Filip Podstavec

Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Russell Savage

Russell Savage

Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization

Jazyk: anglicky
Počet míst: 26 / 26