Lucie působí jako Content Marketing Specialist ve H1.cz, předtím pracovala jako Online PR Specialist v SIRIRI o.p.s. nebo Seznamu. Je spoluautorkou publikací Buďte vidět (inbound marketing pohledem H1.cz) a také Copyslovníku do capsy, který vznikl jako doprovodný materiál pro letošní Copycamp.
Řekneme si, co je to meta description, title nebo alt obrázku a proč je dobré jim věnovat pozornost. Naučíme se společně psát tyto drobné texty, které na první pohled nejsou vidět, ale mohou vám skrze vyhledávače přivést relevantní návštěvnost. Řekneme si, co platí na roboty a co zase na uživatele, i to, jak nezklamat návštěvníka webu a dát mu to, za čím přišel.
Musíte chtít hledat kreativní cesty zvyšování návštěvnosti svého webu, přinést si vlastní počítač a chtít na místě společně tvořit obsah pro svůj web.
Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...
Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní
Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...
Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit
Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...
Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization