Aktuálně Web Analyst ve společnosti Tipsport a lektor na Vysoké škole ekonomické v Praze, který dlouhou dobu působil také v Dobrém webu. Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení.
Vyzkoušíte si praktické postupy na využití dat z Google Analytics ve statistickém programu R, a to bez teoretických žvástů o statistice. Workshop vás seznámí s R a ukáže často používané metody analýzy dat. Vše si zažijete přímo na vlastních datech. Společně prodiskutujeme, zda lze být klidný, když se objednávky propadly o 30 %, nebo zda je opravdu lepší kampaň s konverzním poměrem 1,35 % oproti té druhé s 1,1 %. Budeme zkoumat časové řady, abychom pochopili sezónnost v prodejích a návštěvnosti. To využijeme pro odhad, kolik toho letos o Vánocích prodáte.
Workshop oceníte, pokud pravidelně využíváte data z Google Analytics a máte zkušenosti s vytvářením vlastních reportů. Pracujete-li s objednávkami nebo poptávkami z webu, pak vám praktické příklady sednou jako ušité. Na workshop bude potřeba notebook (Win, Mac i Linux) s nainstalovanými programy R a Rstudio.
Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...
Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní
Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit
Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...
Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...
Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization