Odpolední workshop Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Analytics Místo konání: NEWTON College

Pavel Jašek

Pavel Jašek

Aktuálně Web Analyst ve společnosti Tipsport a lektor na Vysoké škole ekonomické v Praze, který dlouhou dobu působil také v Dobrém webu. Pavel je odborník na slovo vzatý, pokud jde o vyhodnocování efektivity webů z pohledu webové analytiky. Pravidelně bloguje, přednáší a vede školení.

Počet míst: 21
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Slyšeli jste, že používat R je in, ale nevíte proč.
  • Korelace, regrese a směrodatná odchylka budou jistě užitečné nadávky, o kterých vás láká zjistit něco více.
  • Chcete po festivalu přinést šéfovi hezké grafy, které byste mu v Google Analytics nenaklikali.
  • Nebaví vás věštit trendy z křišťálové koule.
  • Nebojíte se vyhrnout si rukávy a ušpinit se daty.

Co se naučíte?

Vyzkoušíte si praktické postupy na využití dat z Google Analytics ve statistickém programu R, a to bez teoretických žvástů o statistice. Workshop vás seznámí s R a ukáže často používané metody analýzy dat. Vše si zažijete přímo na vlastních datech. Společně prodiskutujeme, zda lze být klidný, když se objednávky propadly o 30 %, nebo zda je opravdu lepší kampaň s konverzním poměrem 1,35 % oproti té druhé s 1,1 %. Budeme zkoumat časové řady, abychom pochopili sezónnost v prodejích a návštěvnosti. To využijeme pro odhad, kolik toho letos o Vánocích prodáte.

Potřebné znalosti

Workshop oceníte, pokud pravidelně využíváte data z Google Analytics a máte zkušenosti s vytvářením vlastních reportů. Pracujete-li s objednávkami nebo poptávkami z webu, pak vám praktické příklady sednou jako ušité. Na workshop bude potřeba notebook (Win, Mac i Linux) s nainstalovanými programy R a Rstudio.

Obsazenost workshopu

Další workshopy odpoledního bloku

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák

Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 19 / 20
Martin Krkoška

Martin Krkoška

Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní

Jazyk: česky
Počet míst: 15 / 20
Marek Prokop

Marek Prokop

S obsahovým marketingem za hranice webu a Facebooku

Jazyk: česky
Počet míst: 29 / 29
Karel Novotný

Karel Novotný

Archetypes: Boost your on-line brand

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Zuzana Neupauerová

Zuzana Neupauerová

Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit

Jazyk: česky
Počet míst: 22 / 23
Lucie Bauerová

Lucie Bauerová

Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...

Jazyk: česky
Počet míst: 14 / 14
Filip Podstavec

Filip Podstavec

Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Russell Savage

Russell Savage

Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization

Jazyk: anglicky
Počet míst: 26 / 26