Odpolední workshop Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit Místo konání: NEWTON College

Zuzana Neupauerová

Zuzana Neupauerová

Studovala umění a humanitní vědy, technické Já znovuobjevila před 2 lety při pracovní stáži v litevské centrále Adformu. Od té doby se Zuzana zaměřuje na Real Time Bidding, denně monitoruje na 150—200 českých a slovenských RTB aktivit, u kterých radí, pomáhá s nastavením a optimalizací. Kromě toho, že za poslední půlrok vyškolila na stovku specialistů, usiluje o zkvalitnění a zjednodušení obchodu s reklamním prostorem v ČR.

Počet míst: 23
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Chcete vědět, co všechno obnáší správa a optimalizace RTB přes naši DSP platformu? Jak dlouho trvá založit kampaň a vytvořit několik RTB strategií?
  • Viděli jste už, jak vypadá bid request a bid response, a které všechny informace obsahují? Bez toho nelze pochopit prostředí RTB.
  • Pobavíme se o IAB kategoriích. Má smysl je využívat? Jak?
  • Řekneme si, které SSP mají v ČR největší zásah, které jsou jak kvalitní (%CTR), které mají nejvíc .cz domén atd.
  • Zboříme pár mýtů. Pořád si myslíte, že RTB je dobrý pouze pro retargeting? Nebo že jde pouze o levně nakoupené imprese? Omyl!

Co se naučíte?

Nečeká vás žádné obecné promo Programmaticu nebo RTB. Cílem workshopu je představit vám, co všechno se za různými obecnými pojmy skrývá, jak se nastavení a prosté změny (ceny, freq.cappingu, času nebo geo cílení) odráží ve výsledcích kampaně. RTB je třeba chápat jako nový, automatizovaný způsob nákupu reklamy, ale nejde o žádný černý box, kam nasypete KPIs a ty pak z boxu vylezou :) Pokud s RTB pracujete, ale ještě jste neviděli bid request, workshop je právě pro vás.

Potřebné znalosti

Je dobré vědět, co Real Time Bidding je.

Obsazenost workshopu

Další workshopy odpoledního bloku

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák

Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 19 / 20
Martin Krkoška

Martin Krkoška

Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní

Jazyk: česky
Počet míst: 15 / 20
Pavel Jašek

Pavel Jašek

Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Marek Prokop

Marek Prokop

S obsahovým marketingem za hranice webu a Facebooku

Jazyk: česky
Počet míst: 29 / 29
Karel Novotný

Karel Novotný

Archetypes: Boost your on-line brand

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Lucie Bauerová

Lucie Bauerová

Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...

Jazyk: česky
Počet míst: 14 / 14
Filip Podstavec

Filip Podstavec

Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Russell Savage

Russell Savage

Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization

Jazyk: anglicky
Počet míst: 26 / 26