Studovala umění a humanitní vědy, technické Já znovuobjevila před 2 lety při pracovní stáži v litevské centrále Adformu. Od té doby se Zuzana zaměřuje na Real Time Bidding, denně monitoruje na 150—200 českých a slovenských RTB aktivit, u kterých radí, pomáhá s nastavením a optimalizací. Kromě toho, že za poslední půlrok vyškolila na stovku specialistů, usiluje o zkvalitnění a zjednodušení obchodu s reklamním prostorem v ČR.
Nečeká vás žádné obecné promo Programmaticu nebo RTB. Cílem workshopu je představit vám, co všechno se za různými obecnými pojmy skrývá, jak se nastavení a prosté změny (ceny, freq.cappingu, času nebo geo cílení) odráží ve výsledcích kampaně. RTB je třeba chápat jako nový, automatizovaný způsob nákupu reklamy, ale nejde o žádný černý box, kam nasypete KPIs a ty pak z boxu vylezou :) Pokud s RTB pracujete, ale ještě jste neviděli bid request, workshop je právě pro vás.
Je dobré vědět, co Real Time Bidding je.
Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...
Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní
Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...
Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...
Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...
Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization