Spoluzakladatel digitální agentury PRIA a šéf mobilního oddělení, který se aktuálně věnuje rozvoji vlastních mobilních aplikací pro koncové zákazníky. Martin je nadšenec do nových technologií, má zkušenosti s vývojem nejen B2C, ale i B2B mobilních aplikací.
Propagovat mobilní aplikace a vybrat efektivní kanály.
Měřit mobilní aplikace – zdroje stažení, události v aplikaci a kalkulace nákladů na stažení.
Implementovat analytické nástroje do aplikace na konkrétním příkladu Android aplikace.
Vyhodnotit smysl a přidanou hodnotu mobilní aplikace nebo mobilního webu.
Nezbytná je znalost a orientace v problematice mobilních aplikací. Doporučuji základní znalost obecné webové analytiky, Google Analytics, případně Facebook Ads. Vzhledem k praktickým ukázkám implementací tracking kódu jsou výhodou zkušenosti v programování mobilních aplikací.
Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...
Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...
Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit
Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...
Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...
Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization