Odpolední workshop Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní Místo konání: NEWTON College

Martin Krkoška

Martin Krkoška

Spoluzakladatel digitální agentury PRIA a šéf mobilního oddělení, který se aktuálně věnuje rozvoji vlastních mobilních aplikací pro koncové zákazníky. Martin je nadšenec do nových technologií, má zkušenosti s vývojem nejen B2C, ale i B2B mobilních aplikací.

Počet míst: 20
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Seznámíte se s konkrétními a praktickými ukázkami trackování mobilních aplikací pomocí ověřených nástrojů – Flurry, Google Analytics, Distimo
  • Ukážeme si práci s daty mobilních aplikací a jak se v nich zorientovat
  • Podíváme se také na implementaci analytických nástrojů, měřicích kódů a propagaci aplikace přes Facebook Ads
  • Nebudou chybět ukázky reálných kampaní a výsledků včetně doporučení vhodných kanálů
  • Povíme si, jak přistupovat k mobilní analytice z pohledu markeťáka, vývojáře a PPC specialisty

Co se naučíte?

Propagovat mobilní aplikace a vybrat efektivní kanály.
Měřit mobilní aplikace – zdroje stažení, události v aplikaci a kalkulace nákladů na stažení.
Implementovat analytické nástroje do aplikace na konkrétním příkladu Android aplikace.
Vyhodnotit smysl a přidanou hodnotu mobilní aplikace nebo mobilního webu.

Potřebné znalosti

Nezbytná je znalost a orientace v problematice mobilních aplikací. Doporučuji základní znalost obecné webové analytiky, Google Analytics, případně Facebook Ads. Vzhledem k praktickým ukázkám implementací tracking kódu jsou výhodou zkušenosti v programování mobilních aplikací.

Obsazenost workshopu

Další workshopy odpoledního bloku

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák

Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 19 / 20
Pavel Jašek

Pavel Jašek

Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Marek Prokop

Marek Prokop

S obsahovým marketingem za hranice webu a Facebooku

Jazyk: česky
Počet míst: 29 / 29
Karel Novotný

Karel Novotný

Archetypes: Boost your on-line brand

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Zuzana Neupauerová

Zuzana Neupauerová

Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit

Jazyk: česky
Počet míst: 22 / 23
Lucie Bauerová

Lucie Bauerová

Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...

Jazyk: česky
Počet míst: 14 / 14
Filip Podstavec

Filip Podstavec

Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Russell Savage

Russell Savage

Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization

Jazyk: anglicky
Počet míst: 26 / 26