Na Wikipedii se dočtete, že Marek Prokop je český konzultant a odborník na SEO. Ale pro ty z nás, kteří ho znají, je zmíněná charakteristika slušně řečeno minimalistická. Tento pankáč marketingu stojí mimo jiné i za tím, že pojem “selský rozum” není v marketingu hanlivé pojmenování. Jeho práci můžete aktuálně sledovat na blogu dokosiku.blogspot.cz, kde bez obalu komentuje úspěchy a strasti svého e-shopu Čaj týdne.
Obsahový marketing se neodehrává jen ve firemním blogu či na Facebooku. Důležité jsou všechny touchpointy od vlastního webu, přes on-line i off-line reklamu až po obaly zboží, transakční e-maily e-shopů či „slečnu na reklamacích“. To vše by mělo být spojeno společnou obsahovou strategií a jednotným stylem komunikace. Workshop bude praktický, na konci odejdete s funkčním plánem pro svůj projekt či firmu.
Ideální účastník zodpovídá za marketing firmy, dobře zná pozici značky, ví o všech marketingových aktivitách a zná všechna místa, kde se zákazníci se značkou resp. firmou dostávají do kontaktu.
Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...
Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní
Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...
Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit
Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...
Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...
Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization