Odpolední workshop Going Further With MailChimp’s Automation Místo konání: NEWTON College

Tom Davis

Tom Davis

Tom has been with MailChimp for a 18+ months and started in tech support answering support emails and taking live chats. He transitioned into the compliance department in Q4 to help their team handle additional volume with regards to account reviews and holiday sending. In the spring of this year he worked with both the support and compliance teams before transitioning to our integrations team as our Partnerships Coordinator, which is his current role.

Počet míst: 20
Jazyk: anglicky

Proč jít na workshop?

  • Understanding MailChimp’s au­tomation features
  • How to decide which event trigger and workflow is best for your needs
  • How to use segmenting criteria to deliver more relevant content to your subscribers
  • Building, editing, and designing automation workflows
  • Understanding reports for automated campaigns

Co se naučíte?

Join us to take a closer look at MailChimp’s new automation features. We’ll look at how they’re designed to function, how they’re built, what event triggers can be used to start an automated series of emails, and how to better understand their reports. We’ll also look at how you can use segmenting tools to deliver more relevant content to your subscribers.

Potřebné znalosti

To get the most out of this workshop, you’ll need to have a solid understanding of how to build and send a campaign within MailChimp.

Obsazenost workshopu

Další workshopy odpoledního bloku

Karel Tlusťák

Karel Tlusťák

Vyzkoušejte si Facebook Ads API platformu na vlastní kůži!...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Martin Krkoška

Martin Krkoška

Jak měřit a vyhodnocovat úspěšnost mobilních kampaní

Jazyk: česky
Počet míst: 15 / 20
Pavel Jašek

Pavel Jašek

Deset deka statistiky v R pro pokročilé uživatele Google Ana...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Marek Prokop

Marek Prokop

S obsahovým marketingem za hranice webu a Facebooku

Jazyk: česky
Počet míst: 29 / 29
Karel Novotný

Karel Novotný

Archetypes: Boost your on-line brand

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Zuzana Neupauerová

Zuzana Neupauerová

Tipy a triky pro nastavení a optimalizaci RTB aktivit

Jazyk: česky
Počet míst: 22 / 23
Lucie Bauerová

Lucie Bauerová

Naučme se psát texty, které nejsou vidět, ale prodávají!...

Jazyk: česky
Počet míst: 14 / 14
Filip Podstavec

Filip Podstavec

Automatizované získávání dat k rešerši trhu za pomoci nástro...

Jazyk: česky
Počet míst: 20 / 20
Russell Savage

Russell Savage

Advanced AdWords Scripts: Design and Optimization

Jazyk: anglicky
Počet míst: 26 / 26