Ranní workshop Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací zprávu a opuštěný košík? Místo konání: NEWTON College

Jan Penkala

Jan Penkala

Jenda je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti službu inteligentní e-mailing. Za posledních několik let pracoval pro významné české retailisty a e-shopy – Expert ČR, Astratex.cz, Thomas Cook, Tescoma, Kytary.cz, Vašečočky.cz, Conrad Electronic a spoustu dalších. Zaměřuje se na určování strategie pro e-shopy a retailery na poli e-commerce – tvorbu marketingových strategií, business poradenství, analytiku a komunikaci se zákazníkem.

Počet míst: 25
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Získáte návod na to, jak je realizovat (v B2B i B2C) a jak je začlenit do e-mailového marketingu
  • Ukážeme si konkrétní čísla a výsledky – kampaně máme spuštěné u 30+ klientů
  • Dozvíte se o pokročilé optimalizaci a ladění výkonu kampaní
  • Vytvoříte si vlastní proces a wireframe kampaní
  • Zaměříme se také na ukázky a modelování kampaní v prostředí nástroje Silverpop Engage

Co se naučíte?

Získáte návod na to, jak obecně realizovat automatizované kampaně (v B2B i B2C) a jak je začlenit do e-mailového marketingu (20 minut)

Ukážeme si konkrétní čísla a výsledky různých automatizovaných kampaní včetně příkladů (10 minut)

Vytvoříte si vlastní proces a wireframe kampaní (vlastní práce, 30 minut)

Uvidíte naživo tvorbu kampaní v Silverpop Engage, pokud budete mít k dispozici jiný e-mailový nástroj, jenž má volně dostupnou verzi, můžeme ukázat i v jiném nástroji nebo pomoci s nastavením tam, případně vybrat další nástroj, který budou účastníci používat a zvládá automatizaci (30+30 minut)

Pokročilou optimalizaci a ladění výkonu kampaní (40 minut)

Potřebné znalosti

Orientovat se v základních pojmech e-mail marketingu (OR, CTR, doručitelnost). Mít vlastní databázi zákazníků od 10 000 výše (nenakoupenou) nebo návštěvnost webu od 50 000 měsíčně, u B2B stačí poloviční hodnoty. Měli byste umět základní rozesílku e-mailů a tvorbu segmentů v databázi + vytvořit šablonu e-mailu či wireframu. Měli byste také umět používat e-mailový nástroj, který podporuje trigger/automatizované kampaně.

Obsazenost workshopu

Další workshopy ranního bloku

Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 10 / 20
Ondřej Krišica

Ondřej Krišica

Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Vladimír Šandera

Vladimír Šandera

50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 36
Julie Joyce

Julie Joyce

How to indentify and get rid of your most dangerous links

Jazyk: anglicky
Počet míst: 20 / 20
Ondřej Klega

Ondřej Klega

Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...

Jazyk: česky
Počet míst: 25 / 25
Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Rozhýbejte svou značku s hvězdnými video kampaněmi

Jazyk: česky
Počet míst: 17 / 20
Jakub Drahokoupil

Jakub Drahokoupil

Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 12
Craig Sullivan

Craig Sullivan

Conversion Optimisation - The Inside Track

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Simo Ahava

Simo Ahava

Google Tag Manager Masterclass

Jazyk: anglicky
Počet míst: 22 / 22