Ranní workshop Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy - jak na to? Místo konání: NEWTON College

Ondřej Klega

Ondřej Klega

Ondřej vede tým odborných konzultantů ACOMWARE a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Dlouhodobě se věnuje marketingovým konzultacím, kde své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu. Ondra je leaderem interních workshopů, přednáší na Vysoké škole ekonomické, spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big a rád předává postřehy ze své práce i trhu na konferencích o e-commerce.

Počet míst: 25
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Naučíte se vypočítat zákaznickou retenci a dozvíte se tipy pro její zvýšení
  • Ukážeme si nastavení a ukázky věrnostních programů
  • Poradím vám, co udělat pro vyšší loajalitu zákazníků
  • Co je to CX a proč vám může pomoci
  • Představím také praktické příklady z ČR i ze zahraničí

Co se naučíte?

Výpočet zákaznické retence, různé modely pro práci s aktivitou zákazníků, tipy pro zvýšení retence, nastavení měření a co udělat pro vyšší loajalitu zákazníků (45 minut)
Nastavení a ukázky věrnostních programů, konzultace konkrétních VP jednotlivých e-shopů (45 minut)
Dozvíte se, jak tomu pomůže CX a co všechno to znamená (30 minut)
Seznámím vás s praktickými příklady z ČR i ze zahraničí a podíváme se na zoubek i vašim individuálním projektům a doporučením na míru (40 minut)

Potřebné znalosti

Orientovat se v základním pojmech a činnostech online marketingu, mít data ideálně za několik let zpětně a ideálně alespoň 10 000 dříve získaných zákazníků. Předpokládá se také základní znalost práce s Google Analytics.

Obsazenost workshopu

Další workshopy ranního bloku

Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 10 / 20
Ondřej Krišica

Ondřej Krišica

Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Vladimír Šandera

Vladimír Šandera

50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 36
Julie Joyce

Julie Joyce

How to indentify and get rid of your most dangerous links

Jazyk: anglicky
Počet míst: 20 / 20
Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Rozhýbejte svou značku s hvězdnými video kampaněmi

Jazyk: česky
Počet míst: 17 / 20
Jakub Drahokoupil

Jakub Drahokoupil

Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 12
Craig Sullivan

Craig Sullivan

Conversion Optimisation - The Inside Track

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Simo Ahava

Simo Ahava

Google Tag Manager Masterclass

Jazyk: anglicky
Počet míst: 22 / 22