Ranní workshop Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní Místo konání: NEWTON College

Ondřej Krišica

Ondřej Krišica

Ondřej pracuje v Seznam.cz na rozvoji PPC reklamního systému Sklik – má v péči jeho největší klienty. Už během studií marketingu a podnikových financí na VŠE se zabýval podporou startupů, podílel se také na rozjezdu soutěže podnikatelských záměrů Nápad roku. Má rozsáhlé znalosti zejména v oblasti pokročilých metod optimalizace reklamních kampaní a poradenství v hledání obchodního potenciálu na internetu. Jeho momentálním koníčkem jsou produkty a novinky v Skliku.

Počet míst: 21
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Dozvíte se, proč je třeba Sklik a AdWords nastavovat odlišně pro maximální výkon
  • Ukážeme si audit na reálných účtech účastníků workshopu – pokud máte zájem, napište.
  • Seznámím vás s nejčastějšími chybami, které inzerenti dělají, a jak se jim vyhnout
  • Ukážeme si využití novinek a beta verze verzi importéru retargetingových podmínek, kterou dostanou účastníci k dispozici
  • Získáte checklist k auditování PPC kampaní

Co se naučíte?

Cílem workshopu je seznámit účastníky s možnostmi, které reklama v Skliku nabízí, s ohledem na cíl zvýšení tržeb. Projdeme společně Sklik účet klienta, na kterém si ukážeme možné techniky a reporty ke zvýšení výkonu účtu. Ukážeme si také nejčastější chyby klientů v Skliku a řekneme si, jak se jich vyvarovat. Ukážu vám, jak používat aktuální novinky. V rámci workshopu bude také prostor pro diskuzi.

Potřebné znalosti

Jste online marketéři, kteří spravují PPC kampaně – ideálně u výkonnostních klientů či agentur.

Obsazenost workshopu

Další workshopy ranního bloku

Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 10 / 20
Vladimír Šandera

Vladimír Šandera

50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 36
Julie Joyce

Julie Joyce

How to indentify and get rid of your most dangerous links

Jazyk: anglicky
Počet míst: 20 / 20
Ondřej Klega

Ondřej Klega

Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...

Jazyk: česky
Počet míst: 25 / 25
Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Rozhýbejte svou značku s hvězdnými video kampaněmi

Jazyk: česky
Počet míst: 17 / 20
Jakub Drahokoupil

Jakub Drahokoupil

Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 12
Craig Sullivan

Craig Sullivan

Conversion Optimisation - The Inside Track

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Simo Ahava

Simo Ahava

Google Tag Manager Masterclass

Jazyk: anglicky
Počet míst: 22 / 22