Ranní workshop Conversion Optimisation - The Inside Track Místo konání: NEWTON College

Craig Sullivan

Craig Sullivan

Jeden z nejzajímavějších spíkrů na optimalizaci konverzního poměru, který se dá vůbec sehnat. Pochází z Londýna a jeho přednášky jsou kromě všeho také velmi zábavné.

Počet míst: 30
Jazyk: anglicky

Proč jít na workshop?

  • Craig is a hands on guy so teaches practical techniques you can start using today
  • Gain access to toolkits and skills that aren't commonly taught
  • Understand how to prioritise your testing to get maximum impact
  • Teams, Culture and Processes need to change with testing – get some great tips
  • Craig has made over 60 kinds of mistakes split testing – learn from him how to avoid wasted testing time

Co se naučíte?

In this workshop, Craig will walk you through the toolkits, techniques and analytics preparation for finding easy wins or huge lifts from your site. He'll then show you how to score and prioritise these around the effort versus the potential reward. Lastly, Craig will walk through the common problems made during AB testing and how to change the culture or buy-in within your company. This is an open session, with questions, discussion, checklists and a full pack resources and reading material for you to take away and use all year.

Potřebné znalosti

Some basic analytics or UX knowledge would be useful but anyone who wants to stop guesswork going into their products and learn from historical data and customer insight will benefit. Testing is not about applying tools - it's about the mindsets of the managers and team members so this workshop touches every job role involved in building products.

Obsazenost workshopu

Další workshopy ranního bloku

Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 10 / 20
Ondřej Krišica

Ondřej Krišica

Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Vladimír Šandera

Vladimír Šandera

50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 36
Julie Joyce

Julie Joyce

How to indentify and get rid of your most dangerous links

Jazyk: anglicky
Počet míst: 20 / 20
Ondřej Klega

Ondřej Klega

Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...

Jazyk: česky
Počet míst: 25 / 25
Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Rozhýbejte svou značku s hvězdnými video kampaněmi

Jazyk: česky
Počet míst: 17 / 20
Jakub Drahokoupil

Jakub Drahokoupil

Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 12
Simo Ahava

Simo Ahava

Google Tag Manager Masterclass

Jazyk: anglicky
Počet míst: 22 / 22