Profík s analytickým přemýšlením, který věří, že podrobná data jsou klíčem pro jakýkoliv byznys nebo agenturu. Jakub se ve webové analytice pohybuje od roku 2007. Ještě předtím, než přišel do H1.cz, pracoval v agentuře eMerite, kde se kromě webové analytiky věnoval ještě sociálním sítím a integraci dat z různých zdrojů.
Na workshopu se budeme věnovat rozšíření nastavení Google Analytics. Společně se zamyslíme nad obchodními cíli webu, nastavíme si Google Analytics tak, aby bylo možné vaše cíle vyhodnocovat. Zamyslíme se společně nad zachytáváním dalších užitečných dat (typ platby, skladová dostupnost zboží), které vám pomohou v rozhodování, jak váš web či byznys zlepšit.
Pro workshop je důležité, abyste měli založený účet v Google Analytics, zároveň byste měli mít práva k úpravě nastavení.
Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...
50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...
Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací...