Bezpochyby vycházející hvězda webové analytiky. Simo je SEO manažer v agentuře Netbooster Finland, specializuje se především na propojení offline dat s webovou analytikou, honosí se dokonce titulem Google Developer Expert pro Google Analytics. S GA pracuje již od dob urchin.js, s Google Tag Managerem okamžitě od jeho vydání. Věří v data, předávání praktických postupů, důležitost vzdělání a v obecnou důležitost onlinu. Znáte vhodnějšího kandidáta do týmu řečníků Marketing Festivalu?
You will learn the Hows, Whats and Whys of Google Tag Manager, and if you're not a convert yet, you'll surely learn to appreciate its power and flexibility in managing the tags you deploy on your website. The lessons are designed to be scalable, so even though the migration is done on a very small website, the action points learned during the class can be transferred to larger-scale websites and tag setups as well.
The class is for skill levels beginner through advanced, though previous experience with Google Analytics is definitely a huge plus. A basic knowledge of how the web browser works (JavaScript, DOM, HTML) is recommended.
Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...
50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...
Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací...
Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...