Live chat nadšenec, cofounder Smartsupp.com, internetový entrepreneur a optimista. Pracuje na projektech Smartsupp.com a ServisNaKlik.cz. Pracoval například v AVG Technologies, prošel Starcube akcelerátorem v Brně, vyhrál 1. místo na Lean Startup Machine v Praze.
Ukážeme si přehled dostupných live chat řešení, jaké funkce dnes live chaty nabízí a jak měřit jejich vliv na konverze a chování v Google Analytics. Řekneme si, proč nasadit live chat, pro jaké weby se hodí, a podíváme se, kdo z větších hráčů má chat nasazen a jak s ním pracuje. Také se pobavíme o tom, jak využít pokročilé funkce live chatu pro personalizované oslovení zákazníků, ukážeme si také nové trendy v oblasti – automatické zprávy, identifikace firemních návštěvníků.
Workshop je určen pro e-shopy, marketingové agentury a webová studia a obecně je vhodný pro každého, kdo chce úspěšně prodávat na webu. Nejsou vyžadovány žádné technické ani jiné specifické znalosti.
Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...
Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací...
Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...