Jenda je ředitelem společnosti ACOMWARE, kde má na starosti službu inteligentní e-mailing. Za posledních několik let pracoval pro významné české retailisty a e-shopy – Expert ČR, Astratex.cz, Thomas Cook, Tescoma, Kytary.cz, Vašečočky.cz, Conrad Electronic a spoustu dalších. Zaměřuje se na určování strategie pro e-shopy a retailery na poli e-commerce – tvorbu marketingových strategií, business poradenství, analytiku a komunikaci se zákazníkem.
Získáte návod na to, jak obecně realizovat automatizované kampaně (v B2B i B2C) a jak je začlenit do e-mailového marketingu (20 minut)
Ukážeme si konkrétní čísla a výsledky různých automatizovaných kampaní včetně příkladů (10 minut)
Vytvoříte si vlastní proces a wireframe kampaní (vlastní práce, 30 minut)
Uvidíte naživo tvorbu kampaní v Silverpop Engage, pokud budete mít k dispozici jiný e-mailový nástroj, jenž má volně dostupnou verzi, můžeme ukázat i v jiném nástroji nebo pomoci s nastavením tam, případně vybrat další nástroj, který budou účastníci používat a zvládá automatizaci (30+30 minut)
Pokročilou optimalizaci a ladění výkonu kampaní (40 minut)
Orientovat se v základních pojmech e-mail marketingu (OR, CTR, doručitelnost). Mít vlastní databázi zákazníků od 10 000 výše (nenakoupenou) nebo návštěvnost webu od 50 000 měsíčně, u B2B stačí poloviční hodnoty. Měli byste umět základní rozesílku e-mailů a tvorbu segmentů v databázi + vytvořit šablonu e-mailu či wireframu. Měli byste také umět používat e-mailový nástroj, který podporuje trigger/automatizované kampaně.
Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...
50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...
Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...