Ondřej pracuje v Seznam.cz na rozvoji PPC reklamního systému Sklik – má v péči jeho největší klienty. Už během studií marketingu a podnikových financí na VŠE se zabýval podporou startupů, podílel se také na rozjezdu soutěže podnikatelských záměrů Nápad roku. Má rozsáhlé znalosti zejména v oblasti pokročilých metod optimalizace reklamních kampaní a poradenství v hledání obchodního potenciálu na internetu. Jeho momentálním koníčkem jsou produkty a novinky v Skliku.
Cílem workshopu je seznámit účastníky s možnostmi, které reklama v Skliku nabízí, s ohledem na cíl zvýšení tržeb. Projdeme společně Sklik účet klienta, na kterém si ukážeme možné techniky a reporty ke zvýšení výkonu účtu. Ukážeme si také nejčastější chyby klientů v Skliku a řekneme si, jak se jich vyvarovat. Ukážu vám, jak používat aktuální novinky. V rámci workshopu bude také prostor pro diskuzi.
Jste online marketéři, kteří spravují PPC kampaně – ideálně u výkonnostních klientů či agentur.
50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...
Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací...
Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...