Ondra má vlastní agenturu INBORN, kde svým klientům poodkrývá sílu internetové reklamy. Dříve pracoval jako šéfredaktor webu o snowboardingu, SEO team leader ve Velké Británii a je zakládajícím členem think tanku Young Heads.
Videoreklamy jsou v PPC po vyhledávací a reklamní síti jejich třetím pilířem. Rychle se vyvíjejí, není snadné se v nich zorientovat a denně se na ně dívají stovky tisíc lidí. Tento workshop vám vysvětlí, co je na videoreklamách tak skvělé, že by o nich měl uvažovat každý marketingový plán. Naučíte se, kolik peněz si na videoreklamu připravit, jaká nastavení kampaně jsou důležitá a jaká mnohem méně. Projdeme spolu všechny formáty reklam, které s videem pracují a v případě zájmu se můžeme podívat i na vaše stávající video kampaně.
Z workshopu si nejvíce odnesou zejména inzerenti, kteří již PPC reklamu využívají. Pro účast na workshopu byste měli mít praktickou zkušenost s Google AdWords. Vlastní video kampaně, nebo zkušenost s nimi nejsou povinností, ale jistě budou výhodou.
Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...
50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...
Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací...
Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...