Ranní workshop Rozhýbejte svou značku s hvězdnými video kampaněmi Místo konání: NEWTON College

Ondřej Sláma

Ondřej Sláma

Ondra má vlastní agenturu INBORN, kde svým klientům poodkrývá sílu internetové reklamy. Dříve pracoval jako šéfredaktor webu o snowboardingu, SEO team leader ve Velké Británii a je zakládajícím členem think tanku Young Heads.

Počet míst: 20
Jazyk: česky

Proč jít na workshop?

  • Dozvíte se, co je na videoreklamě tak skvělé.
  • Co od videoreklamy očekávat a na co si dát pozor.
  • Kolik se vyplatí do videoreklamy investovat.
  • S čím má cenu se zabývat a co naopak řešit nemusíte.
  • Jak vaši videoreklamu nejlíp využít.

Co se naučíte?

Videoreklamy jsou v PPC po vyhledávací a reklamní síti jejich třetím pilířem. Rychle se vyvíjejí, není snadné se v nich zorientovat a denně se na ně dívají stovky tisíc lidí. Tento workshop vám vysvětlí, co je na videoreklamách tak skvělé, že by o nich měl uvažovat každý marketingový plán. Naučíte se, kolik peněz si na videoreklamu připravit, jaká nastavení kampaně jsou důležitá a jaká mnohem méně. Projdeme spolu všechny formáty reklam, které s videem pracují a v případě zájmu se můžeme podívat i na vaše stávající video kampaně.

Potřebné znalosti

Z workshopu si nejvíce odnesou zejména inzerenti, kteří již PPC reklamu využívají. Pro účast na workshopu byste měli mít praktickou zkušenost s Google AdWords. Vlastní video kampaně, nebo zkušenost s nimi nejsou povinností, ale jistě budou výhodou.

Obsazenost workshopu

Další workshopy ranního bloku

Tom Davis

Tom Davis

Going Further With MailChimp’s Automation

Jazyk: anglicky
Počet míst: 10 / 20
Ondřej Krišica

Ondřej Krišica

Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...

Jazyk: česky
Počet míst: 21 / 21
Vladimír Šandera

Vladimír Šandera

50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 36
Julie Joyce

Julie Joyce

How to indentify and get rid of your most dangerous links

Jazyk: anglicky
Počet míst: 20 / 20
Ondřej Klega

Ondřej Klega

Customer experience, retence, loajalita, věrnostní programy...

Jazyk: česky
Počet míst: 25 / 25
Jakub Drahokoupil

Jakub Drahokoupil

Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...

Jazyk: česky
Počet míst: 12 / 12
Craig Sullivan

Craig Sullivan

Conversion Optimisation - The Inside Track

Jazyk: anglicky
Počet míst: 30 / 30
Simo Ahava

Simo Ahava

Google Tag Manager Masterclass

Jazyk: anglicky
Počet míst: 22 / 22