Ondřej vede tým odborných konzultantů ACOMWARE a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Dlouhodobě se věnuje marketingovým konzultacím, kde své profesní zkušenosti zúročil ve spolupráci s velkými hráči českého e-businessu. Ondra je leaderem interních workshopů, přednáší na Vysoké škole ekonomické, spolupracuje s Nadací O2 v projektu Think Big a rád předává postřehy ze své práce i trhu na konferencích o e-commerce.
Výpočet zákaznické retence, různé modely pro práci s aktivitou zákazníků, tipy pro zvýšení retence, nastavení měření a co udělat pro vyšší loajalitu zákazníků (45 minut)
Nastavení a ukázky věrnostních programů, konzultace konkrétních VP jednotlivých e-shopů (45 minut)
Dozvíte se, jak tomu pomůže CX a co všechno to znamená (30 minut)
Seznámím vás s praktickými příklady z ČR i ze zahraničí a podíváme se na zoubek i vašim individuálním projektům a doporučením na míru (40 minut)
Orientovat se v základním pojmech a činnostech online marketingu, mít data ideálně za několik let zpětně a ideálně alespoň 10 000 dříve získaných zákazníků. Předpokládá se také základní znalost práce s Google Analytics.
Sklik PPC prakticky – zvýšení výkonu díky auditu kampaní...
50 % největších e-shopů už používá live chat. A co vy?...
How to indentify and get rid of your most dangerous links
Jak na 2 nejlepší e-mailové automatizované kampaně – uvítací...
Google Analytics – pokládáme základy pro vaše obchodní rozho...